please don't forget me :'(

hmm :'( firstly aku nak mintak maaf kat kau weyh if aku ade buat salah . maybe kite dulu salu gaduh and ta bertegur sebab benda bodoh but aku tak pernah pown rase marah kat kau . aku rase macam hilang something time kite gaduh tuh :( and now kau terpakse pindah ikut family kau kan weyhh ? sumpah sedih gile time aku dengar cite kau na pindah tuh . aku nak sembangsembang dengan sape kat dalam kelas nanty? nak makan samesame dengan sape time rehat nanty ? nak lepak dengan sape nanty? mmg ade mmbe lagy but kau lain . haha . sumpah aku akan rindu kau weyhh . kau kan suka makan banyak time rehat , pelik pelik jea aku tengok . HAHA . teringat time aku lepak dengan kau . karok same , main bowling pown same same kan :) serious aku takkan lupekan time tuh weyy :') aku hope sangat sangat kau jangan lah lupekan aku and kawan kawan kat sini eyhh . lastly aku just nak kau tahu aku SAYANG gile kat kau . dah 3 tahun kite kenal and then now kite berpisah :'( SEDIH laaaa . hmmm .



p/s : i LOVE you 'DINASOUR' , i will MISS you :'(

No comments:

Post a Comment